.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار بابل كتابخوان برتر كشور

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بابل گفت: شهردار بابل به عنوان كتابخوان برتر كشور انتخاب شد.

سيد ابراهيم حسيني اظهار داشت: هفته كتاب و كتابخواني كه امسال به مدت يك ماه در سراسر كشور برگزار مي‌شود از جمله آموزه‌اي ديني مسلمانان است.

وي افزود: رسول گرامي ما به عنوان اشرف مخلوقات به امر كتاب خواندن خاطب قرار گرفت و اين مهم در دستور كار همه نهادهاي فرهنگي به ويژه ارشاد قرار گرفته است و به دليل اهميت امر كتابخواني كتابخانه‌هاي عمومي در شهرها فعال شد.

حسيني با اشاره به اينكه كتاب بايد در سبد خانوار قرار گيرد، اظهار داشت: طرح مبارك «كتاب من» در دستور كار ما است و ما درصدد هستيم تا با برنامه‌ريزي درست، هر عضو در هر جاي شهرستان كه متقاضي دريافت كتاب باشد، در تماس با نزديك‌ترين مركز فرهنگي هر كتابي كه موجود باشد با هزينه ارشاد دريافت كند.

وي افزود: بابل با داشتن ظرفيت بالا مي‌تواند يك شهر شاخص در زمينه كتاب و كتاب‌خواني باشد.

حسيني بيان داشت: شيروان پارسامهر شهردار بابل به عنوان عضو فعال كتابخانه‌هاي بابل و مطالعه زياد كتاب به عنوان كتابخوان برتر كشور انتخاب شد.

وي تصريح كرد: بابل به عنوان شهر ولايتمدار و شهر دارالمومنين در زمينه كسب رتبه‌هاي نخست علمي و هم در امر كتاب و كتابخواني در كشور نمونه است و اين جز‌ با همت و علاقه مردم اين شهرستان ميسر نشده است.

رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي بابل ايجاد ايستگاه نقاشي براي كودكان در تمام كتابخانه‌هاي شهرستان و اهداي جوايز نفيس به كودكان، عضويت رايگان براي كساني كه در اين هفته براي عضويت به كتابخانه‌هاي اين شهرستان مراجعه كنند برگزاري هنرهاي تجسمي در كتابخانه شهيد نجاريان و ديدار با علما و امام جمعه بابل را از مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته كتاب و كتابخواني شهرستان بابل برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.